Új márka immár a nemzetközi piacon

By: IPL

2023. április 3.-tól a FARAGÓ Logistics új, nemzetközi márkanéven folytatja munkáját. Az új márka név nem csak egy sima brand váltást jelent, hiszen ettől a naptól egy nagy nemzetközi hálózat vérkeringésébe is bekerülünk, sőt Magyarországon egyedülálló megoldást kínálunk a szigetországi csomagok eljuttatásában, kiemelt például Máltán, ahol saját futárszolgálattal dolgozunk.Az eddigi nemzetközi lehetőségek mellett, most már bátran tudjuk mondani, hogy a Világ összes pontjára tudjuk csomagjaikat szállítani Bolíviától Ausztráliáig, Norvégiától Dél-Afrikai Köztársaságig.

Természetesen a fejlesztések nem állnak meg: Látható, hogy új oldalunkon már az Önök ügyfelei is tudják a csomagjaikat követni. Budapesti irodánk hamarosan nemzetközi csomaglogisztikai átvételi helyként is üzemelni fog – részletekről hamarosan tájékoztatást fogunk adni. Máltán új futárszolgálatot indítottunk melynek engedélyezési folyamata a végére ért. Rendszerünk fejlesztésén folyamatosan dolgozunk, hamarosan elérhetővé válik szerződött partnereink részére a fuvardíj megjelenítése. Terveink között szerepel, hogy 2023. II-III. negyedévében szolgáltatásunk nem csak vállalkozások, hanem lakossági ügyfelek (az úgynevezett C2B és C2C) piacra is belép – az ehhez kapcsolódó fejlesztéseket már elindítottuk.

Ügyfélelégedettséget és partneri elégedettséget is növeljük. Ügyfélszolgálatunkon teszt jelleggel kivezetésre került a nyomógombos (IVR) rendszer. A visszajelzések alapján az élőhanggal folytatott azonnali beszélgetés jobban szeretik. Kollégáink egymásnak ticketing rendszerben rögzítik ezeket és az ügy hamar megoldásra kerül melyről Önöket is tájékoztatjuk.

A beérkező e-maileket is közvetlen ticketing rendszerbe kötöttük be teszt jelleggel. A kimutatások alapján itt a megválaszolás, gyorsaság volt a fontos részünkre, mivel sajnos mi is tévedhetünk így volt, hogy a levél elkallódott. Ennek mára vége hiszen minden levél a rendszerbe kerül és látjuk hogy ki mikor válaszol.

Ahogy olvashatják folyamatosan újítunk fejlesztjük magunkat hiszen így tudunk hosszútávon, stabil és megbízható cég lenni. Kicsit ahhoz tudom hasonlítani ezt mintha egy zsák utcában lévő bolt lennénk. Ha az a bolt nem hirdet, szinte esélytelen, hogy vásárló menjen oda. Miért? Mert egy zsákutcában maximum az ottlakók mennek be-vagy ha valaki eltéveszti az irányt, nem figyeli a GPS-t, a táblát. Nálunk hatványozottan ugyan ez a helyzet: ha nem fejlesztünk lemaradunk, ha lemaradunk partnereink nem lesznek boldogok és máshova mennek.

Ahogy a bemutatkozásban olvasható, fő célunk, hogy ügyfélélményt adjunk. Megtapasztaltam a multi kultúrát. Ettől (is) szeretném magunkat megkülönböztetni, hiszen célunk nem csak az, hogy A-ból B-be elmenjen a csomag, de az is, hogy tudják ki van a másik végén. Ne mindig egy másik kolléga intézze az ügyeket, válaszoljon, hanem egy és ugyan az. Éppen ezért fektetünk még nagyobb hangsúlyt az ügyfélelégedettségre, kollégáink megtartására és ez által a partner vesztés minimalizálására.

Related post

error: A tartalom védett-Content is protected