A képre kattintva érik el az alkalmazásainkat:
Utánvételi módosítást kizárólag e-mailben tudnak kérni az info@iplmagyarorszag.hu címen. Fontos: Arról az e-mail címről küldjék a kérelmet mely e-mail cím nyilván van tartva (elsődleges és/vagy pénzügyi kapcsolattartás) cégünknél – ezt az adatbekérőnkön jelölték meg.
Cím vagy átvételi pont módosítását feladónk és címzettünk is kérheti telefonon és e-mailben is az ügyfélszolgálatunkon keresztül.
A következő információk fognak a módosításhoz kelleni:
Szerződött partnereinknek van lehetősége, viszont ez minden esetben szerződés módosítással jár. Érdemes a felvételi címet 1 héttel az indulás előtt létrehozni. Minden esetben értékesítőjét kell elsőre értesíteni aki gondoskodik a szerződés módosítás előkészítéséről.
Szerződött partnereinknek van lehetősége, amennyiben:
Szerződött partnereinknek van lehetősége, viszont ez minden esetben bankszámlakivonat fejlécét kérjük be. Fontos megjegyezni, hogy a Fintech cégek esetében az utalás elküldéséért vállalunk felelősséget, abban az esetben, ha fiókját felfüggesztik nincs lehetőségünk a kiutalt utánvételi díj visszakérésére. Egyedi úgynevezett Fintech utalási szerződését értékesítő kollégáinktól tudja igényelni.
Szerződött partnereinknek van lehetősége, viszont ez minden esetben szerződés módosítással jár. Érdemes a felvételi címet 1 héttel az indulás előtt létrehozni. Minden esetben értékesítőjét kell elsőre értesíteni aki gondoskodik a szerződés módosítás előkészítéséről.
Nincs ideje e-mail írni? Semmi baj!
Következő űrlapunk segítségével a legtöbb ügyet (kivétel: utánvételi díj módosítás) hívás és e-mail nélkül is tudja intézni.
Ügyfélszolgálat (például: cím módosítás, utánvételi módosítás, kiszállítási idő módosítás):
E-mail cím: info@iplmagyarorszag.hu
Telefonszám: +36-1-49-00-280 (munkanapokon 9-15 óra között)
Pénzügyi osztály (elszámolás, számlázási kérdések):
E-mail cím: financial@iplmagyarorszag.hu
IT hibabejelentés:
E-mail cím: it@iplmagyarorszag.hu