Üdvözöljük az IPL Magyarország ügyfélportálján

A képre kattintva érik el az alkalmazásainkat:

Kedves Partnerünk!

Faragó András 2024.08.23. (péntek) és 2024.08.26. (hétfő) telefonon és e-mailben nem lesz elérhető. Kérdések, kérések esetén ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésükre.

Gyakori kérdések, kérdések és válaszok

Utánvételi díj módosítás

Utánvételi módosítást kizárólag e-mailben tudnak kérni az info@iplmagyarorszag.hu címen. Fontos: Arról az e-mail címről küldjék a kérelmet mely e-mail cím nyilván van tartva (elsődleges és/vagy pénzügyi kapcsolattartás) cégünknél – ezt az adatbekérőnkön jelölték meg.

Cím módosítás, átírányítás

Cím vagy átvételi pont módosítását feladónk és címzettünk is kérheti telefonon és e-mailben is az ügyfélszolgálatunkon keresztül.

A következő információk fognak a módosításhoz kelleni:

  1. Csomagszám
  2. Címzett neve, eredeti cím
  3. Az új cím pontos megnevezése (Irányítószám, helység, közterület neve és száma)

Felvételi cím módosítás, új felvételi cím rögzítése

Szerződött partnereinknek van lehetősége, viszont ez minden esetben szerződés módosítással jár. Érdemes a felvételi címet 1 héttel az indulás előtt létrehozni. Minden esetben értékesítőjét kell elsőre értesíteni aki gondoskodik a szerződés módosítás előkészítéséről.

Bankszámlaszám módosítása

Szerződött partnereinknek van lehetősége, amennyiben:

  1. Cégek esetében: az elektronikus cégnyilvántartó rendszerben szerepel.
  2. Egyéni vállalkozók, őstermelők, alapítványok esetében: bank által kiadott igazolás vagy bankszámla kivont fejléce (nem az egész)

Wise, Revolut, BontiQ és egyéb fintech cég számlára való utalás

Szerződött partnereinknek van lehetősége, viszont ez minden esetben bankszámlakivonat fejlécét kérjük be. Fontos megjegyezni, hogy a Fintech cégek esetében az utalás elküldéséért vállalunk felelősséget, abban az esetben, ha fiókját felfüggesztik nincs lehetőségünk a kiutalt utánvételi díj visszakérésére. Egyedi úgynevezett Fintech utalási szerződését értékesítő kollégáinktól tudja igényelni.

Felvételi cím módosítás, új felvételi cím rögzítése

Szerződött partnereinknek van lehetősége, viszont ez minden esetben szerződés módosítással jár. Érdemes a felvételi címet 1 héttel az indulás előtt létrehozni. Minden esetben értékesítőjét kell elsőre értesíteni aki gondoskodik a szerződés módosítás előkészítéséről.

Nincs ideje e-mail írni? Semmi baj!

Következő űrlapunk segítségével a legtöbb ügyet (kivétel: utánvételi díj módosítás) hívás és e-mail nélkül is tudja intézni.



Elérhetőségeink

Ügyfélszolgálat (például: cím módosítás, utánvételi módosítás, kiszállítási idő módosítás):

E-mail cím: info@iplmagyarorszag.hu

Telefonszám: +36-1-49-00-280 (munkanapokon 9-15 óra között)

Pénzügyi osztály (elszámolás, számlázási kérdések):

E-mail cím: financial@iplmagyarorszag.hu

IT hibabejelentés:

E-mail cím: it@iplmagyarorszag.hu 

Fontosabb linkek, tartalmak

error: A tartalom védett-Content is protected